måndag 18 maj 2009

090518


Hej,
jaha,
då har jag en blogg igen. Jag saknade bloggandet för mycket antar jag.
Min bästavän är oxå medlem här,
cinstallblogg heter hon tror jag. Hon heter Siri & är helt otrolig iallafall,
så bli vän med henne!
Skolan idag vär väl okej,
fast ganska lång tråkig, vi hade syslöjd idag, min kudde blev äntligen klar,
fast den blev inte särskilt bra,
men en kudde blev det.
Sen efter skolan var jag med två kompisar, vi gick till skohuset i Lerum, (orten jag bor i) & där såg vi ett par sådär snygga svarta gladiator skor,
men om jag köper dom,
kommer många tro att jag härmar andra som också har såna. fast jag vill inte ens ha dom!
Imorgon blir det Stamsjö rundan, den är ungefär sex kilometer.
Jag och Linnea ska springa tillsammans, vi springer i samma tempo ungefär,
så det går nog bra.
ha det bra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar