tisdag 1 september 2009

Mysig eftermiddag med Linn

Vår lärare berättade idag att dom hade tagit fel dag,
alltså var det ingen skolfotografering idag,
så, alla hade fixat i ordning sig lite extra fin i onödan,
nästan lite roligt när jag tänker på saken, men ändå ganska jobbigt, många gick upp tidigt för att fixa sig. jaja, så kan det gå antar jag.
Vid fem tiden gick jag och mötte Linn vid hennes hus.
Vi gick till fotbollsplan och tog några bilder, härligt väder ute, 24 grader var det nu när jag kom hem.
Vad har ni gjort idag?




10 kommentarer:

  1. Verkar som att du haft en trevlig dag :)
    sv: Nja... Inget speciellt... Tagit det lugnt :)

    SvaraRadera
  2. det var grymt kul på otbillsplanen!xD

    Grym dag...och ja, det var litre komiskt det där meed fotot!:P

    SvaraRadera
  3. Det är bara bra här med, förutom att jag har skit ont i halsen x) Kram

    SvaraRadera
  4. tack tack tack! =)
    du måste ju lägga till mig på bloglovin om du gillar min blogg- du kommer att älska den!


    jag hoppas att du haft en fin dag? =)
    vad tycks om mina nya inköp? =)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder!! :)
    Vad har du hittat på idag då? =)
    Ha det så bra! Kram :D

    SvaraRadera
  6. tack! =D
    är sjukt nöjd med dom nya inköpen! =)
    jora, min dag har vart bra bra bra.
    lite seg torsdag men det har vart chill- jag klarar mig! ;pp


    du får ha en fortsatt bra torsdag! =)<3

    SvaraRadera
  7. Jaha, va kul! :) Jag ser på en film nu och ska ta det lite lugnt, för känner mig lite krasslig.. :/

    Vad ska du hitta på i helgen då? =)Ha en trevlig helg! Kram,

    SvaraRadera
  8. Tack :) Ja, jag känner mig faktist bättre idag! Vad kul! Snart åker jag till landet och ska mest bara ta det lugnt denna helg! :D
    Ha en fin lördag! Kram,

    SvaraRadera