måndag 31 augusti 2009

Shopping+skolfoto

HejHej!
Idag fick vi reda på att det är skolfotografering imon,
fick lite lätt panik, tycker det var lite sent att berätta det dagen före?
Så när jag hade varit med Linn och Lovisa så åkte jag iväg med mamma till närmaste köpcenter- allum.
Jag gick först till BikBok och hittade en snygg tröja, såklart fanns inte min storlek, så gick jag till Gina och hittade den där svarta tröjan med grå ränder på (finns på bild i förra inlägget) den köpte jag för 149:- sen gick vi runt lite och det slutade med att jag hittade en till tröja på VeroModa, den kanske inte är superfin, men otroligt skön, tror den blir till användning nu när hösten kommer.
Ja, det var väl min dag, puss och kram!



5 kommentarer:

  1. SV: Tack så jätte mycket! Allt bra med dig? :)

    SvaraRadera
  2. sv: Allt är bara bra med mig :)

    SvaraRadera
  3. hej! kolla in min blogg!! :P www.elvirastolk.blogg.se kram

    SvaraRadera
  4. sitter skärpet ihop med tröjan? snygg var den :)

    sv: tackar, gillar den väldigt mycket! :)

    SvaraRadera