söndag 16 augusti 2009

dom bästa ;*

Hejsan! :)

dagen har varit super kul! För det första har en av mina bästa vänner sovit över hos mig,
& vi hade det jätte roligt, som vanligt :D
vi tittade på två filmer, Shes the man och sex and the city the movie, någon mer än jag som älskar dom filmerna?
När jag och Lovisa vaknade imorse gick först och åt, som vanligt, men när vi var klara så gick vi och mötte Linn och hundarna, vi gick hem till Linn och hittade på massvis med kul.
När tiden hade runnit iväg till 18:00 gick jag och Lovisa hem till mig, och packade sina saker och gick hem till sig.
Dagen har verkligen varit jättebra, men den var inte över än, för mina två kompisar Joel och Marcus plingade på hos mig, jag följde med dom ut, tills Marcus skulle äta, då gick jag och mötte Linn igen, vi väntade på att marcus skulle äta upp,
vi gick runt omkring och pratade med dom, sen hakade vikor på, och jag bestämde att tobbe skulle följa med, så jag gick hem till honom och hämtade honom,
dagen blev perfekt,
ni är dom bästa ;*

1 kommentar:

  1. Sv: Tack! ♥
    Hehe, tur för dig :P För då börjar helgen igen efter en dag! ^^

    SvaraRadera