torsdag 20 augusti 2009

Första dagen

första dagen i skolan,
den var väl helt okej, var super kul att träffa alla människor, saknat dom otroligt ! ;o
vårt schema är så sjukt mkt bättre än förra året, och det är skit skönt!
men b-laget har flyttat till andra sidan skolan, det suger. Men jag antar att jag kommer se dom ganska mycket ändå, :)
Sen bar det av till stallet, fick äntligen rida igen!
Fick hästen Molly, hon var riktigt bra och rida faktiskt, E s sköthäst.
Jag saknar min kusin jätte mycket, hon är min bästavän, faktiskt, jag menar,
henne kan jag prata om med allt, det gör vi också, pratar om allt,
det är så skönt, för jag vet att hon inte snackar skit om mig,
inte alls, sånna kompisar borde alla ha,
hon är verkligen bäst, så besök hennes blogg: http://naatalieh.blogg.se ,
gör det, för hon är underbar,
Sköt om er !

2 kommentarer:

  1. Svar:
    Ja du, alldeles för lite kan jag säga dig... Skulle ha hunnit med både det ena och det andra, men fastnade framför bloggarna :)

    SvaraRadera