söndag 9 augusti 2009

hemma igen ;)

heej!
förlåt att jag inte har skrivit på jättelänge, men jag har haft S & L i strömstad & sen var jag hos L i en vecka, SJUKT kul hade vi seriöst, vi tog många fina bilder, oförglömligt!
Men hursomhelst kom jag hem i fredags, och sen på lördag, vad jag med LD & LA,
jag & LA sov hos LD, vi hade det oxå kul, vi badade för det mesta, men massa annat gjorde vi oxå ;)
Nu är jag hemma, men jag ska snart sticka till strömstad igen ;s
fick aldrig träffa V & T :(
ha det bra!

7 kommentarer:

  1. Tack så mycket, vad kul att höra :D
    Är allt bra med dig? :D

    SvaraRadera
  2. Härligt!! =)
    Jo allt är bra här också, har tränat badminton idag så känner mig pigg :D

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh, tack så mycket! :D
    Din blogg är också jättefin, headern var verkligen fin:D
    Trevligt att du haft det kul:)

    SvaraRadera
  4. Ja det gör jag, så himla kul!! :D:D

    SvaraRadera
  5. Åååh tack vad glad jag blir :D

    http://linneadofs.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Joo vi spelade det också i skolan, haha, med en tvättlina o bollar som flög sjuukt långt bara av att man snuddade dem. Så det var inte så kul för mig, hehe =)

    SvaraRadera