söndag 9 augusti 2009

regn+film

V messade mig och kollade om jag fortfarande va hemme i Lerum, vilket jag var så jag mötte honom vid skolan där vi gick runt och snackade.
Skoj hade vi, men sen började det regna ordentligt, det bara öste ner,
men vi fortsatte gå runt och prata, sen ringde vi T och kollade vad han höll på,
vi stack hem till honom och tittade på film, fast jag pratade det mesta av filmen,
har ju inte träffat dom på hela sommaren, som tyvärr snart e slut :(
23:00 gick jag och V hem, jag blev nästan förvånad hur mörkt det var,
sommarkvällarna som alltid har varit så ljusa?
det fick bli på med lampan på mobilen, som tur är bor jag ganska nära, så det tog bara fem minuter hem.
det var superkul att träffa dom igen!

Puss

2 kommentarer:

  1. Jag har spelat i 4 eller 5 år, minns inte riktigt haha :D

    SvaraRadera
  2. Sådär...alla de jag spelar med har spelat längre, hehe :D
    Jag har spelat piano en längre tid fast slutade för 2 eller 3 år sedan. Sen har jag testat på en rad olika sporter, haha :D
    Går du på någon sport eller gör något annat?

    SvaraRadera