tisdag 25 augusti 2009

Svininfluensan?

Hej!
Jag har blivit super förskyld, & nu har jag feber också,
betyder detta att jag har fått svininfluensan?
Jag är jäte orolig, jag vill verkligen inte ha den influensan, men den är ju tydligen inte så farlig,
men det finns ju forfarande chans att jag blir riktigt sjuk i den, eller hur?
Jag vet ju inte om jag har den, men tänk om jag har den, är det någon som vet att ni har den?
Usch, nu vill jag bara bli frisk så att jag slipper oroa mig,
men jag kanske oroar mig i onödan?
Tack för att ni läste, skulle vara kul om ni slängde in en kommentar,
puss <3

3 kommentarer:

  1. Tack detsamma (A) Du behöver nog inte oroa dig, det kan vara en vanlig förkyldning:)

    kramar :)
    Michaela
    www.citytjejen.blogg.se

    SvaraRadera
  2. sv: Tack, glad jag blir! :)

    Hehe, jag sitte också här och funderar på svininfluensan, fastän jag tycker allt är så upphypat. Har haft feber och ont i kroppen i flera dagar nu...hmm.. :P

    SvaraRadera