onsdag 22 juli 2009

båttur på havet

Hej!
Nu har jag precis kommit hem, jag har varit ute med båten på havet, vi åkte till norge,
där åt vi pizza , till och med pappa åt :D
Dom var enorma, så ingen åt upp allt, men gott var det!
Vädret kanske inte var super bra, men en sommar utan regn skulle nog inte funka,
allting skulle väll torka ut.
Hoppas det bli lite bättre väder snart, det har varit så mulet och tråkigt väder ganska länge...
elr jag har ju varit i finland där det har varit sol, men jag har hört att det har varit dåligt väder här ..
solen kommer säkert när mina kompisar kommer, :D
man kan alltid hoppas !
Vad har ni gjort idag? Hänt ngt speciellt?
Kram j

3 kommentarer:

  1. nae kanske inte :D
    jag har inte planerat så mycket, förutom att jag ska till böda på fredag, och stockholm snart, så får vi se vad som händer och fötter mer :D
    vad ska du göra då ? :)

    SvaraRadera
  2. Det har inte hänt mig ngt särskilt i dag...HAr suttit och nöördat framför datorn ;P
    Skoj med båttur :D

    //Siri

    SvaraRadera
  3. sv: Åh tack så hemskt mycket! =) <3

    Gillar bilden i din header =)

    SvaraRadera