tisdag 21 juli 2009

hurra för kompisar ;D

Nu har jag precis ätit en god middag,
grillat kött på sommaren- klockren !
Vilket kött som helst, smakar alltid lika gott!
Sen har jag pratat med Siri & Lovisa i telefon oxå,
dom kommer hit till std på måndag!
Super kul, lovisa som aldrig har varit här!
Dom stannar till fredag och sen följer jag med dom hem på tåget till lerum,
när vi är i lerum så åker vi bil till Horred, lovisas sommarstuga!
Låter det inte underbart?
Jag saknar dom verkligen,
kompisar är bra (y) utan dom skulle livet vara otroligt tråkigt, tkr inte ni det?
Ha det bra,
ska strax kolla på Morden i midsummer, det är en serie som går varje tisdag klockan 21:00,
den rekommenderar jag,
& Miss Marple är oxå rolig, som har ungefär samma handling bara att det är olika personer.
Men nu måste jag kila, hejdå mina små läsare (L)

3 kommentarer:

  1. Lääääängtar såå tills på måndag :D Haha, här haru en kommentar :P Tsss x) Skojjsigt med Morden i Midsommer (:

    // Siri Piri

    P.S Fan vad svårt det är att kommentera :P Den vill inte D.S

    SvaraRadera
  2. härligt :D sommaren är ju till för att ta de lugnt, eller, nästan ialla fall :D hah .

    SvaraRadera
  3. Klart och vi kanske kan åka till ullared när vi är i horred :D<33

    SvaraRadera