fredag 24 juli 2009

kaffedrikande m.m

HejHej!


Tro det eller ej, men jag har börjat dricka kaffe!
Fast såklart måste det vara mjölk och en sockerbit i, men det räknas ju ändå!
Någon mer än jag som dricker kaffe? :)

btw, min andra bror kom till strömstad igår med min kamera sladd,
så jag kan ladda upp bilder igen! (:


Fredag 24 juli

Idag har jag varit ute med båten igen,
pappa kom in klockan 11 och väckte mig,
& en timma senare satt vi i bilen,
när vi kom fram till båten fixade vi lite med kapellet,
sen åkte vi iväg,
att hoppa på vågorna med båten, det e verkligen underbart,
vi åkte till koster först, men det fanns ingen båtplats så vi åkte vidare till furholmen,
där la vi till och sen åt vi,
& jag fotograferade lite ..
vi åt en slags buffe, den var ganska god faktiskt! Jag blev mätt iaf :)
När vi var mätta och belåtna så tog vi båten hem igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar