söndag 26 juli 2009

Hej,

jag orkar inte skriva om gårdagen,men jag kan meddela att den var jätterolig,vi gick på spa, badade och åt m.m,

Idag så packade vi ihop våra saker som vi hade haft med oss till hotellet & sen åkte vi ut med båten, solen sken idag, :D

den har man längtat efter, men imon när S och L kommer ska det vara regn ;s

men vi kommer nog ha jättekul ändå, dom kommer 13:33, då har jag nog hunnit vakna, fixa mig och äta frukost, så det blir perfekt! (:

Hursomhelst så åkte vi till koster med båten! Älskade koster, det sägs vara en av sveriges finaste platser, men det är ett naturreservat, på en vacker ö,

där åt vi god mat och bara njöt av sommarsolen som stekte, man får verkligen passa på när det är sol .. :D

Sköt om er,puss <3

1 kommentar:

  1. Vill du vara snäll och rösta på mig hos http://issaah.blogg.se/2009/august/vidare-i-veckans-blogg.html#comment :) Skulle vara jättesnällt! Jag är nummer 1!

    SvaraRadera