söndag 12 juli 2009

GRATTIS TILL LINN !

hej hej!
jag och kusinen har varit hos min mormor och morfar,
drf har jag inte bloggat,
hursomhelst cyklade vi idag,
till helenas grav först,
saknar henne :( men men ..
sen ttyckte mormor att vi skulle se på någon jävla grotta,
& vi ba: jaha okej ..
men det var tillträde förbjudet, haha, jippie :D
sen åkte vi hem till dom och fixade oss,
för vi skulle åka till jenni och min andra kusin marcus,
för jenni fyllde år igår,
precis som linn albrecht !

jag tycker alla ska säga grattiis, för hon e underbar & man kan inte låta bli att älska henne.
så säg grattis till min egna tonåring nu !

hursomhelst så var vi hos jenni ett tag, så var det en jätte gullig liten tjej som hette frida där,
hon gav oss blommor hela tiden.
efter besöket hos jenni och marcus
så åkte vi tillbaka hem till lägenheten hos A & M.

btw, ngn som kan en bra låt ?
















GRATTIS LINN ! ;D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar