tisdag 21 juli 2009

strömstad

Nu är jag tillbaka i strömstad igen,
vädret är ganska mulet och tråkigt,
& min bror har precis vart magsjuk,
så han är ganska trött och så, magsjuka är jobbigt!
Jag var magsjuk förra året, inte kul alls, man sover ju ingenting på natten, bara ligger i sin säng med en hink och spyr, usch säger jag bara.

Det var konstigt att äta frukost utan kusinen.
Vi hade verkligen roligt!
Men jag vänjer mig säkert snart med att vakna upp utan henne vid min sida ;D

Vad ska ni göra idag?
Själv ska jag inte göra någonting, bara ta det lugnt,
och lyssna på min iPod,
jag har upptäckt en jätterolig och härlig låt,
den heter blue (Da Ba Dee) och artisten heter Eiffel 65,
http://www.youtube.com/watch?v=zA52uNzx7Y4 <--- låten

Jag bloggar säkert mer i kväll,
puss hej <3

2 kommentarer:

  1. Ååh tack det värmde :D
    Jo, den har varit lugn, har bara varit vaken sen halv 3 ungefär, så har bara hunnit äta och tagit ett långt varmt skönt bad :D
    hur har du dag varit då ? :)

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket =)
    Jodå den har varit bra, din då?

    SvaraRadera