måndag 20 juli 2009

borta bra men hemma bäst

Hejsan !

jag och kusinen vaknade av alarmet imorse från min mobil,
klockan var 03:45(svensk tid).
Jag var jätte nära på att somna om, men jag höll mig vaken,
idag skulle jag åka hem,
till sverige ;s
Vi åt lite frukost fixade oss och åkte iväg till flygplatsen där vi fick säga hejdå,
det va jätte jobbigt att säga hejdå,
vi kommer ju inte träffas på ett år!
Hemresan gick bra men den va otroligt tråkig,
& maten var äcklig,
men jag stoppade i mig den iallafall,
när jag landade i sverige fick jag vänta ganska länge innan min väska kom,
sen gick jag ut & där mötte jag mamma & pappa,
dom bombaderade mig med kramar och frågor,
& jag som var så trött vet inte riktigt vad jag svarade,
men nu är jag ganska pigg!


hejss ;D<3

4 kommentarer:

  1. tackar, jodå bara bra, slutade nyss jobbet,sjdå? kram

    SvaraRadera
  2. okej va bra, jag jobbar på dagis nu i sommar, annars pluggar jag:) dusj? kram

    SvaraRadera
  3. okej samma här, vad pluggar du? kram

    SvaraRadera
  4. Hihi^^ Jossan gick upp tidigt hehe xD


    Puss //siri

    SvaraRadera